본문 바로가기

그림자 정부/코로나 백신

Covid 주사 환자의 감염 후 가능한 치료법

Possible cure after infection from Covid injected people
Covid 주사 환자의 감염 후 가능한 치료법

 

Comment from AlexP April 25, 2021
AlexP의 의견 2021 년 4 월 25 일

 

I work in retail. One of my customers got the shot and the follow up.
나는 소매업에서 일합니다. 내 고객 중 한 명이 주사를 맞고 후속 조치를 취했습니다.

 

She got extremely sick and coughed point blank in my face.
그녀는 내 얼굴에 극도로 아프고 기침을 했어요.

 

I went through 2 weeks of hell. This is NOT viral, it is bacterial. I had temperature spikes, blood pressure spikes, all sorts of other issues. 
나는 지옥의 2 주를 보냈다. 이것은 바이러스가 아니라 박테리아입니다. 체온, 혈압, 기타 모든 문제가 발생했습니다.

 

I hit it with everything I had natural. Then around the 9th day, I hit it with Amoxicillin. That finished killing it. I'm 4 weeks after the fact and still recovering from the damage this shit did to my body.
나는 내가 가진 모든 것으로 그것을 쳤다. 그런 다음 9 일 즈음 아목시실린으로 쳤습니다. 그것은 그것을 죽였습니다. 나는 사실이 있은 지 4 주가 지났고 이 똥이 내 몸에 가한 손상에서 여전히 회복 중입니다.

 

A friend doctor also told me to take ZITHROMAX to kill it. So, if you can, get you a prescription of it.

친구 의사도 ZITHROMAX를 사용하여 죽이라고 말했습니다. 그러니 가능하다면 처방을 받으십시오.

 

Also ASPIRIN is extremely important to prevent clotting. Advil and Tylenol are good for the the temperature spikes.

또한 ASPIRIN은 응고를 예방하는 데 매우 중요합니다. Advil과 Tylenol은 온도 스파이크에 좋습니다.

 

출처 - Q - GreatAwakening.world Telegram